Min pappa ♥️

Detta blogginlägg hittade jag under utkast, men delar det ändå ♥️ Minns inte ens när jag skrev det…


Vet ni vad?

Jag saknar min pappa extremt vissa dagar, och idag verkar det som en sån dag.

Jag såg en tjej på Instagram som la ut att hennes pappa fyllde år idag (han var oxå död)
Och då kom jag och tänka på min älskade pappa!

Det är inte rättvist att vara 32 år gamma (snart) och varit utan min pappa i 19 år. 😦 Jag såg honom dö för 19 år sen, och de känns ärligt talat skit! 😦

img_7112

Detta är en av dom få bra bilderna som finns på min pappa, men den duger alldeles ypperligt! Synd bara att kameran och tekniken inte var lika bra som den är nu, då hade jag haft mycket fler kort på honom. Men vet att det finns fler foton på honom nånstans, nästan sugen på att dra fram lite foton och börja leta 🙂 ❤

Ville egentligen bara skriva att jag saknar pappa idag ❤

ha de bäst.

kramar

Leave a Reply

