Trettondagen 

Det är en helt vanlig dag hos oss! 

D har jobbat och kommer jobba hela helgen. Som vanligt. Ingen ledighet här inte. 

Men jag har varit ledig idag och sov i princip hela dagen. Allvarligt talat måste jag söka för mina sömn problem. Jag kan sova hur länge som helst. Idag sov jag till och från 10-14.30.. Helt sjukt. Jag vet att det är ett stort problem. Och jag vet inte varför det är så! Gah! 

Annars har jag skrivit brev och umgåtts med djuren ☺️ Imorgon har jag större planer, då ska jag ta fram två olika kassar, en med saker jag ska kasta och en med saker som ska skänkas till Erikshjälpen. ☺️ Har alldeles för mycket av allting..Så nu ska operation röjas ordenligt göras! ☺️ 

Det enda är att jag måste ha karaktär nog och verkligen kasta ut allt jag inte använder 😉😂

Nu är det rederiet som gäller ☺️ Gick på säsong 14 idag 😁

Leave a Reply

