Förlåt 😉

Att det kommer väldigt mycket inlägg om marsvin! 😉

Men marsvinen är mina små grisar och dom börjar äntligen bli tama och vilja vara i famnen. Helst en och en, tar jag med mig båda försöker den ena smita ifrån mig. Och litar inte på katterna såpass än. 😉

Idag tog jag med en och gosade i soffan ♥️ 

Lillkillen kröp upp och la sig vid min haka och kurrade 😍 Älskar när man märker att dom trivs.

Snart ska dom få bli ännu tamare. Har beställt en rastgård att ha inomhus så dom kan få springa av sig nån timme om dagen. Måste bara lösa ett tak för katternas skull! Denna är på väg hem. 

Plus lite nya leksaker 😉 som dom ska få ha både på golvtid och i buren ♥️

Kommer även en ny kattlåda till hushållet. D lyckades göra sönder våran ena när jag var hos mamma 😉

Snyggt va?😉 Inez vägrar gå in i den lådan sen den gick sönder så hon knör sig ner i Lill-skitens låda 😅

Imorn ska jag städa lite i buren till grisarna. Under tiden ska dom få vara antingen i sängen eller i sin  transportbur.☺️ Beror helt på katternas humör imorn. ☺️

På söndag ska vi ut på äventyr 😉 Ska hela vägen till Hässleholm och “kolla” lite 😅


Snygg censur va? 😂 haha. Men detta är varför vi ska på äventyr 😅

Nu borde jag borsta mitt hår och tänder och sen krypa ner i en renbäddad säng! ♥️

Ha det bäst så hörs vi snart igen! 

Ett litet tillägg så du inte tror jag är galen 😉 Men nej, det är inte alla fyra som vi ska ha utan endast 2.. ^^

Leave a Reply

