Varför?

Ja, varför bloggar jag? 

Jag har huvudvärk sen x antal timmar tillbaka. Och ligger nu äntligen i sängen. Velat gå lägga mig sen 19 tiden. Men tyckt de vart lite otrevligt mot han som bor här. Han kom hem vid 20.30 och jag ville inte va otrevlig. Och ville gärna träffa D innan jag gick och la mig eftersom han jobbar sent denna veckan.

Dagen började helt okej, hade inte lika ont längre som jag hade igår och i förrgår. Värken börjar släppa nu och blåmärket börjar tagga ner med för den delen..☺️ Kanske blir människa av mig igen efter vurpan 😉 

Hann skriva ett brev, fixa vardagsrumsbordet och plocka bort adventstaken och ställa dit våran nya lykta istället..☺️ 


Blev superbra och jag är så nöjd över den nya  lyktan ♥️

Men sen brakade fan lös.. Började må illa och känna mig lite yr. Men tänkte de va mat som saknades, så ställde mig och gjorde mat. Fick bli köttbullar och stuvade makaroner idag 😉 Men efter maten mådde jag mer illa och ännu mer ont i huvudet. Det var då jag gav mig och tog  värkmedicin. Den togs vid 20 och nu vid 01 så värker det än.. Dock lite mindre. Men skiten sitter där och jag hoppas sömn ska lösa  problemet..

Imorn blir det och fortsätta städa här hemma och få lite ordning. Varit slött med de på sista tiden. Men nu när jag ändå är ledig så ska jag satsa på och få ett hem igen 😉


Även denna uggla som jag vann pryder tv – bänken. Jag älskar den! ♥️

Nu ska jag brottas med huvudvärken och sova!

Ha de bäst så hörs vi snart igen! 
Jag vet att jag lovade dig blogg om julen. Men inte pallat med  huvudvärken. Men imorn ska datorn igång och så ska jag blogga ♥️

Leave a Reply

