Eftersom jag ändå..

..Inte kan sova. Så kan jag likväl blogga lite ☺️

Klockan har passerat 3 och jag borde verkligen sova. Men kan inte.. 

Lägger jag mig på höger sida för att sova.(Så som jag alltid sover) så gör det ont! Nåt djävulskt ont! 😖

På julafton hemma hos brorsan gjorde jag en fin vurpa.. 

J min brorson hade fått en skärm i julklapp som D skulle installera och så. Jag tar med mig S upp och ska kolla hur de går för dom. Det går ypperligt och jag tänkte gå neråt för att maten började bli klar. När jag ska gå ner igen tar jag upp S på armen och ska gå. Skulle bara sätta henne rätt på armen så jag kunde kliva ner för trappan säkert. Såg att det låg en stor frigolit grej på golvet jag skulle sparka undan. Men tydligen tog den stopp och jag föll som en fura rakt ner i nattduksbordet i J’s rum… 

På bordet står dessutom D’s vinglas jag hade gett honom gången innan jag va uppe. Jag välter glaset med vin över mig. Hela jag såg ut som en dränkt katt i vin. Fick hälften i munnen med. Så in på toa och torka av mig och försöka få ur vinet ur munnen. Tar S på armen igen och går neråt. Väl nere undrar alla vaffan som hänt. 😂 mamma får tvätta mina glasögon och jag får ta av mig min tröja. Som tur var hade jag ett linne under. Dock fick det en törn av vin med. Men de gick bra och ha under kvällen. 

När jag kommer hem tycker jag att de gör sjukt ont under högra bröstet. Och kollar och hittar detta ;


Tacka fan för att de gjorde ont.. Det ökade även i nån dag och det är svullet .runtom. Ser ut som jag fått en inre blödning eller nåt.

Har haft apont i högra sidan sen vurpan och har lite svårt att lyfta armen. De gör ont och sätta upp håret och knäppa bh bla. 

Idag ser blåmärket ut såhär ;


Och ont gör det än.. 

Men nu ska jag försöka sova lite  ☺️

Ha det bäst så hörs vi snart igen! 

PS det blåser en aning ute. 

One thought on “Eftersom jag ändå..

  1. Pingback: Julen 2016 | Tjosan, här hittar du en salig blandning av allt från pyssel till djur <3

Leave a Reply

