Besök hos syrran..

Noep jag har ingen biologisk syrra, men en diabetessköterska som idag fick namnet syrran 🤣

Imorn är det dags för ett besök till hos min goa sköterska.☺️ Sista besöket innan 2016 är slut och vi går på 2017. När man tänker på det är det helt sinnessjukt att 2016 är slut om mindre än 3 v.. 😱 Galet! 

Mina värden va kanon sist jag var där, men nu har dom bråkat igen och gått upp. 😕 Tror det är för jag är lite förkyld sen flera veckor tillbaka. Kan va att de är en infektion som ligger i kroppen och inte vill ge med sig. Tråkigt som fan är det att jag inte har bra värden längre. Har ökat ytterligare 2 enheter på mitt insulin på kvällen. Men ingen större förändring i mitt blodsocker. Vilket är bajs! 

Äter inget annat eller mer sen innan. Nästan så jag äter mindre nu än då och ändå går det inte och få ner.. 😢 Men men. Får se vad sköterskan säger imorn. Ska även ta upp att jag känner mig tungandad emellan varven.. Känns inget bra alls. Tänker alltid att det är nåt värre än de är när luften är svår att få i och ur sig. När det nästan stoppar till i bröstet. 😕

Efter besöket på VC ska jag vidare till Malva för och fortsätta med min grytlapp 🤣 Men kommer senare imorn pga besöket hos syrran. ☺️ Sen drar vi mot Väla och köper ljus till mamma bla. ^^ ska köpa första julklappen för i år med. 😀 

Nu ska jag spela Simpsons och sen blir det sova! 💜

Så, godnatt vänner! 

Leave a Reply

