Snart så..

Snart så har våran inneboende eget boende här i Helsingborg! 

Han kommer imorn och det är näst sista rundan innan dom får eget boende! ☺️ Rättare sagt  2/1 är han och hans familj boende i Helsingborg 😝 Då får vi vårat datarum / gästrum tillbaka. Då ska vi möblera om och göra bättre plats åt grisarna ☺️ Då ska vi planera in att ha en bur till oxå. 😉 Kommer flytta in två damer i början av året oxå. 😉 inga bokade men vi ska nog göra det i mellandagarna 😘💜

Igår ägnade vi dagen åt att städa, eller ja jag gjorde inte många knop. Jag tog allt i brösthöjd. Jag har haft sjukt ont i min rygg senaste dagarna. Började i tisdags och har börjat ge med sig lite nu. 😕 men än är inte ryggen återställd helt! 

Men på måndag ska jag tillbaka och göra klart min grytlapp 😂 Och ja!!det är vad jag gör på “dagiset“😂😉 

Idag var jag och D ute och rörde lite på oss i hopp om att ryggen ville ordna upp sig. Hjälpte ytterst lite.. Men vi tog med mobilerna och gick och jagade lite pokémons under tiden. ☺️ Och tur var väl det! Hittade en ny jag inte haft innan och så fick jag en ny i ett ägg oxå.😉😝 


Kabuto tog hav själv och Porygon fick jag i ett ägg. 😉 *lycka

Ikväll har vi pärlat lite. Och jag rekommenderar inte att pärla om du har ont i ryggen! Det gör hutlöst ont och sitta böjd för att pärla. Det får jag lida för nu.. Är huvudet dumt får kroppen lida brukar alltid min mamma säga 😉 Tänk om jag bara ville lyssna till det nångång! 


Dessa gjorde jag ikväll ☺️ Skulle eg ha gjort en till, men behöver båda pärlplattorna då. Och D hade den andra..Så när han jobbar imorn ska jag ta tillfället i akt och låna den och göra min andra grej😉 resultat kommer när den är klar! 😁

Nu ska jag fixa till sängen och mig och gå lägga mig! Klockan är över 2 och jag sitter på balkongen och tar en natt rök! 

Godnatt och sov gott!  Eller ja. Det är nog godmorgon för en del av er! 

Leave a Reply

