Vuxendagis

Idag var jag på vuxendagiset på min första dag!

Men jag var inte där 4 timmar som jag skulle, utan de blev bara 1.5 timme idag. Får se hur många timmar det blir imorn.

Och ALLT beror på att dom har hyacinter i nästan varenda hörn inne i lokalen. Och jag blir bomtät, får kraftig huvudvärk, känns som att huvudet exploderar på mig.
Så efter 1, 5 timme så pratade jag med min handledare och hon sa att jag borde gå hem då hon tyckte jag såg och må dåligt. Vilket verkligen stämde. Dom lovade att åtgärda det med hyacinterna, får hoppas dom flyttas och att dom stänger dörrarna dit. Fast de bästa vore om dom kastade ut skiten och tog in amaryllis istället. Det har jag inte ont av alls. 🙂

Men det känns lite meningslöst och sitta där och virka på dagarna. Det gör jag ju hemma istället. För mig är det ett fritidsintresse, inte något man jobbar med. Men men, kanske kommer nåt mer spännande än att virka grytlappar på dagarna . haha.

Nu ska jag ta tag i ett rum här och städa. Marsvinen ska få lite tid med mig med. 🙂 Katterna kommer säkert vara med oxå, så dom får massvis med sällskap idag 🙂

Ha de bäst så hörs vi snart igen! 🙂

2 thoughts on “Vuxendagis

Leave a Reply

