Som natt och dag!

Idag när jag vaknade var det en helt annan Ida än den som gick och la sig igår. 

Igår hade jag ont, hormoner i rullning och mådde allmänt skit. Imorse vaknade jag utan värk, ett glatt humör och mådde bra! 😃 Att en natts sömn kan göra sån skillnad på en människa.

Idag har jag orkat betydligt mer än igår, och de är så gott och slippa ha ont! 😁 imorron hoppas jag vakna med samma glada humör och med en massa ork. För då ska jag städa en del och skriva massvis med brev 😁 Hsr en bra hög liggandes som väntar på att bli besvarade..Och idag när vi var på Lidl köpte jag stickers och då när jag får hem nya stickers drar det än mer i skriva brev tarmen 😂 Vill använda allesammans på en och samma gång men de går ju tyvärr inte 😉


Ca 500 med Frozen och ca 500 med hitta doris 😉 49.90 förpackningen.

10 kr kartan för dom under 😉 tänkte att du kanske undrar ^^ 


Och så lite fler vinter stickers. Men tyvärr vet jag inte hur jag ska få plats med renen nånstans 😂 men den är såå fin! 😍

Nu ska jag ssova och samla kraft till morgondagens städning 😉 

ha det  bäst så hörs vi snart igen! 

Leave a Reply

