Skit dag! 

Nu va äntligen denna dagen över.. 

Fy fan vilken skitdag det har varit! Mått allmänt blä, blöder som en stucken gris, mensvärk från helvetet. Känns som jag har järnbrist eller nåt med.. 😓 Känner mig totalt slut och har inte orkat med ett skit idag. Eller jo, jag fick ta mig ork till att hitta ett kök under all disk och skit som låg där. Men mestadels av dagen har jag suttit still i soffan och skrivit brev och sett på unga föräldrar på webb tv. Eller så har jag legat på soffan och vridit mig av smärtorna. 

Längesen jag hade sån djävulsk mens.. Brukar va en dans på rosor i jämförelse med denna gången.. 😣

Och jag vill inte ta värkmedicin,då det kan öka blödningen. Jag känner att springa på muggen och byta skydd en gång i timmen får räcka. Orkar inte oftare! 😣 Men ikväll efter en dusch gav jag med mig och tog värkmedicin och lite andra diverse piller som är bra under denna djävliga “veckan“. Det hjälpte och jag känner mig folk, men ändå inte. Trött som en gris och varit i princip sen jag slog upp ögonen imorse. 

Nu ligger jag i sängen och den har passerat 3 😱 Trodde  inte den va så mycket och kan inte sova, fastän att jag är trött som få och verkligen vill sova! 😣

Men om jag nu ska sluta gnälla och säga något positivt så har jag gjort pärl grejer ikväll igen 😉 Någon förvånad? Nej, tänkte väl det.. 😉

Jag gjorde granen och D Luigi  😉 ( jag gjorde en likadan igår fast med mario.^^ 


Imorn har jag lite andra projekt som ska slutföras. Dock vet jag inte om plattorna räcker på bredden och höjden  till det jag vill göra 😉 Återstår att se ^^ 

Nu måste jag sova! 

Godnatt och sov gott! 💜

2 thoughts on “Skit dag! 

Leave a Reply

