Älskade pärlor! 

Nu va jag hemma med mina älskade pärlor! 

Jag har saknat att inte kunna pärla varje kväll hos mamma. Men idag har jag pärlat ikapp mig 😉


Dagens alster! Och jag älskar det! 💜 

Så himla kul och pärla, köpte en burk för ett år sen och skulle dra igång. Men det blev aldrig av. Men blev sugen och testa igen nu för ett tag sen och sen dess är jag fast totalt! 😉 Kan inte sluta, pärlar så fort vi ser på tv ^^ Det finns alltid nära till hands och börja pärla. Strykjärnet står mestadels i köket hela tiden 😉 

Tips på coola mönster så skicka gärna till mig 😁 Eller länka 😁

Men en negativ sak.. Va en idiot idag som ringde mamma. Delar från fb under.. 


Vad fan ska man säga? Efter statusen fick jag höra på D’s telefonsvarare vad han pratat in där.. Och då hade jag enligt honom svängt in så snävt att det bara va 3 cm kvar till honom.. Och han fick tvärnita och väja till höger. Hade han inte haft så bra däck hade jag orsakat en olycka.. Öh? Jag körde inte in snävt vid honom. Men vid en annan bil för jag som de står ovan höll på och få en bil i arslet.. Ingen kom till skada som tur var.. 

Men ringa och anklaga och sen hota med polisanmälan om inte mamma meddelar mig att jag kör illa.. 😱 idioter finns det gott om! 😂


Nu ska jag däremot gå lägga mig!  😴 godnatt! 😴

One thought on “Älskade pärlor! 

  1. Tips för ditt pärlande – Stryk båda sidorna så blir dem mer hållbara. Till luciatåget gör en platta så dem kan så, så blir det jättefin effekt och är mer användbara som juldekoration/prydnad.
    Använd tejpmetoden när du stryker så skadar du inte plattorna (blir ju lätt att man smälter piggarna annars) och vid denna metod kan du pärla massa alster på en gång o behöver inte stryka en efter en innan du kan fortsätta.
    Sök hamabeads eller perlerbeads på pinterest så hittar du massa förslag på saker att göra!

    / Fröken Rödlök
    http://www.mizca.se

    Like

Leave a Reply

