Min dag..

Jag tänkte bara lägga in ett collage och skriva lite snabbt vad jag gjort idag.. 


Julbord i Varberg hos mammas kusin. Fick en underbart söt katt och ha ljus i. (Vi bytte julklappar). Åt underbart god julmat!  Och hon har finaste trädet i vardagsrummet. Sa till henne att skulle hon vilja kasta ut det tar ja de gärna 😜

När jag körde hem och sskullesvänga av 41:an ramlade backspegeln ner.. Fick hjärtsnurp så rädd blev jag.. Åkte till brorsan så han fick kolla och han fixade det åt mig, men tydligen nåt clips som är trasigt så de kunde hända igen sa han..😩

Hem, pratade lite med mammas granne och fick då två ljusstakar som inte är gamla alls. Hon va inte nöjd men jag tyckte dom va superfina så fick dom båda ^^ 

Sen beck och skriva lite brev under tiden. Blev ett brev skrivit idag. Resten får bli under veckan! 😜 

Upp på vinden i nyhets pausen på filmen för att ta ner massa tomtar åt mamma 😜 och massa grejer jag hade kvar här som hon ville jag skulle kasta eller ta med hem.☺️  så sorterat det med. 😀 Och insåg att jag har mer grejer med lite hem än när jag åkte hit 😂 illa illa! 😂

Satte upp slingan åt mamma vid nattciggen 😉 Imorn blir det hemåt till mina pojkar och lilla flickan 😍 saknar mina pälsbarn och husse i huset massor! 😋💑💜

Nu försöka sova lite.. Även om mamma snarkar som ett helt sågverk! 😂

Godnatt

Leave a Reply

