Pokémon |pizza | Erikshjälpen 

Det är bara en liten del av allt jag gjort idag 😜

Denna dagen har varit fullknökad och jag har suttit mestadels i bilen. 😂 Eller ätit! 😂 Först och främst åkte vi till frissan för att fixa brynen. Blev lite försenade då kunden före tog längre tid än hon räknade med. Så jag va min tur vid 12.30 istället för 12.. Va lite drygt och sitta och vänta i evigheter (vilket det kändes som 😉)

Sen vidare till Erikshjälpen och kolla deras utbud. Försöker alltid hinna med en tur när jag är här. 😃 Har Erikshjälpen i Helsingborg med, men roligare här 😉 Hittade några små hus jag ska pynta med när jag kommer hem och så blev det en film. Men den kommer mamma få behålla ett tag. Hennes särbo kommer hit och han älskar Svensson Svensson så han ska få se den senaste 😉 Snälla dottern, det är jag de 😂

Därifrån till Örby för att tända ljus på gravarna 😍 


Tände på pappas, en annan släkting och min farmors grav 💜. Sen åkte vi till pizzerian och beställde oss lunch, som vi tog med hem. ☺️ så gott med äkta Örby pizza! 💜 

När vi hade ätit så hade en kompis till mig tjatat hål i huvudet på mig med att jag ska komma dit! Så åkte dit och hjälpte honom med datorn och klippa honom. ☺️ Snäll som man är ställer man upp och åker dit! Eller vad de för att slippa allt tjat? 😂 

Sen direkt därifrån och hämta mamma för och åka till kyrkogården i Kinna och tända hos min mormor,morfar och mina två morbröder. ✨💜 In på hemköp o köpa med oss riven ost till tacosen vi skulle äta hos brorsan 😉 Japp, vi äter gärna i familjen 😉😂 

När jag skulle åka hem ville brorsan åka och kolla om det fanns några vilda djur. Så fick bli en tur på en bra bit.  Och det resulterade i en av Sveriges skitigaste bilar 😉


OMG ! Den tvättade vi i förrgår. Syns inte nånstans 😂?

Men när vi lämnat av broder så åkte jag och mamma genom Kinna, behövde pokebollar. Fick tyvärr inte tillräckligt, så dom är slut igen 😕 bajs!! 

Men lyckades hitta en jag inte hade innan! Fick tom vända i Kinna centrum för jag skulle bara ha den! 😜


Och ja visst är de sämsta CP på den.. Men jag har den iaf! Så hoppas jag att jag hittar en med bättre CP nästa gång ^^

Nu däremot måste jag sova! Ögonen går i kors! 

Godnatt

Leave a Reply

