I’m here! 

Nu ligger jag i mammas dubbelsäng och ska snart sova. 😁 

Och ja, jag delar säng med mamma när jag är hemma hos henne själv. Enklast så.  🙂 Slippa pumpa madrass och trängas på hennes kontor. Funkar skitbra och dela säng med mamsen och hennes två katter 😁

Resan upp gick bra, stannade två gånger innan jag var i Skene. En gång i Halmstad och en gång i Veddige. Tänkte stannat på Rasta Nord i Varberg men tog mig till Veddige istället ☺️ Det var en gång de va himla drygt och köra och jag var riktigt seg i huvudet. Men gick fint sen. ☺️ Satte farthållaren lite fortare än man får köra på motorvägen och bara blåste på upp hit. Knappt någon trafik periodvis. Riktigt gött och bara kunna blåsa på som ingenting 😉

Köpte med mig godis och ha på vägen, och tog med mig vatten och pk hemifrån. Riktigt gott. Trodde de skulle gå åt mer energidrycker än vatten. Men när jag stannade i Halmstad så köpte jag mig två flaskor vatten och en macka. Mackan va redigt go! 😉 Gott och få i sig lite mat medans man kör. Lunch är bra skit ^^ 

Men en sak.. Drick inte 2.5 flaska vatten på vägen.. Behöver jag ens tillägga att sånt går rakt igenom? 😂 Tur mamma har toa så man kan springa där. Eller ja, har sprungit där. 😉 Hoppas inte mer vatten ska ur mig nu inatt. Vill gärna sova ostört. 😉

Imorn ska jag till frissan och fixa mina bryn. Vann presentkort där för att vaxa eller färga dom. Jag valde att boka tid för vaxning. Mamma tävlade på Facebook och taggade mig i tävlingen och jag vann! 😉😍

Sen blir det fullt ös.. Tro inte helgerna här uppe är en dans och på rosor. Det är nästan stress från jag kommer hit tills jag åker hem. 😪 men det beror på att jag ska hinna med allt och alla på kortast tid! 😉 Man ska hinna träffa  alla man känner och umgås med familjen samtidigt. Det brukar bli bra i slutändan! ☺️


En bild på väg ner för Hallandsåsen ❤️

Nu blir det att sova så man orkar med morgondagen ☺️

Ha det bäst så hörs vi snart igen! 

Dock saknar jag både djur och gubbe! ❤️

Leave a Reply

