Torsdags babbel…

Damn vad veckorna går fort! 

När jag fick tiden till julbordet på söndag kändes det som en evighet! Men det är närmare än man tror.. 😱

Jag har packat ikväll, katt buren mamma lånade ut för att köra ut lillfröken har jag fyllt med grejer mamma ska ha av mig. Men som vanligt så blev det att jag kastade med en del av mina saker i den 😉 Måste skriva några brev när jag är uppe hos henne. Jag ligger så sjukt efter. Har haft en vecka jag bara tagit emot brev men inte svarat! Får dåligt samvete att dom bara ligger där och ler åt mig.. 😔 Så nåt  brev måste bli klart där uppe ☺️

Men vet inte vad jag hinner, men dom är med iaf 😉

Btw, jag hatar att packa. Vet aldrig vad jag ska ha med så packar alltid för 3 månaders resa 😂 Har en överfull väska som jag inte riktigt vet hur jag ska få igenom imorn. Tur jag ska åka bil så jag inte behöver kånka på det på tåg med byte mflr..

På tal om att jag ska ha bilen. Jag har haft sjuk ångest under dagen om hur jag får de på vägen upp. Massa scenariot har ramlat igenom huvudet men tog lugnande ikväll och de släppte då . Har aldrig kört så långt själv innan så det handlar om nervositet. Ska stanna på några ställen för att sträcka på benen och röka. Hellre komma fram 1 timme senare än inte komma fram alls. 😉❤️

Nu ska jag fixa iordning sängen medans D duschar och sen blir det min tur. Sen blir det sova. Fick bata sova 4 timmar inatt 😔 Så hoppas på fler timmar! 😉


Godnatt! 😴 

Leave a Reply

