Skulle jag? 

Min mamma påstår att jag har spårat in på att pärla 😉 Eller ja, hon påstår jag spårar in på allt jag tycker är kul. 😀

Förstår inte alls vad hon pratar om. 😉 I detta nu har jag spårat in på att pärla lite bara 😂 ikväll har det blivit gjort 7 figurer om jag inte missminner mig. Dom två i samma nyanser är ren tidsfördriv. Jag hade gjort dom andra men sugen på att pärla vidare till rederiet. Så fick bli att jag gjorde dom 😉😀 


Dom i stora rutan är dagens.. Dom andra är alla jag gjort under tiden sen jag började pärla. 😉 + några till jag inte har fotat. 

Behöver jag ens nämna att jag är helt inne på att pärla mario figurer? 

Jag älskar och pärla och tycker det är rogivande samtidigt som man får vara kreativ. Riktigt kul hobby jag fått. 

Tips på vad jag kan göra med alla alster? Tråkigt om dom bara ska ligga i en hög. Har dock planer för fjädern och pokebollen. Återkommer när och om jag genomfört den. 😉 

Nu ska jag sova, dom kommer och kollar ventilation nångång mellan 8-10 imorn. Med min otur är det väl 8..😂 

Men men, kan vila under dagen om jag känner mig trött. 😀 Ska ju packa med..😉 åker bort själv  över helgen på lite äventyr. 😀 Antaligen blir det att jag vloggar lite. Skulle du vilja det?

Ha det bäst så hörs vi snart igen! 

Leave a Reply

