Zoo’t har stängt! 

Nu är zoo’t stängt här hemma! 😃

Det räcker med 4 katter och 2 marsvin 💕

Idag flyttade en liten tjej in född i augusti ❤️ 


Denna lilla tjej som i nuläget heter Lilla My, vet inte om det kommer stanna. En liten bitch till kattunge ☺️ Våra andra små vänner har fräst och morrat i kapp här hemma. 😉 Men nu har det lugnat sig. Och hoppas att det ska fortsätta så. 🙂  

Imorn ska jag till syster och kolla mina värden ☺️ Och garanterat höja  dosen av insulin igen. Som alltid när jag är där. 😉 Ska se om jag lyckas få ut mer stickor och lansetter ☺️ vet hon grymtar lite och tycker jag vill ha stickor för ofta. Och då snackar 100 stickor per år och jag ska ta mitt socker minst varannan dag. Gärna oftare.. Men det är en annan historia! 😉

Ha det bäst så hörs vi snart igen!

Leave a Reply

