OK stämpel i rumpan!

Idag fick jag världens största OK stämpel i rumpan!

Och ingen är nöjdare än vad jag är, min diabetessköterska är som hon är 😉 Hon har varit lite kinkig mot mig de sista. Tror mest hon har varit frustrerad över hur mitt socker har varit, Som du vet som läser så har inte socker varit det bästa. Utan legat på tok för högt, nästan farligt högt. Men nu ligger jag runt 10 i snitt, ibland tom ner på 6-7 🙂

Och kvällarna har jag legat ända upp till socker ibland till 25.. Det har dock bara hänt 1 gång att jag varit såå högt, men legat uppe till 22-23 nästan dagligen ett tag. Men nu har jag ett värde runt 10-12 istället. Vilket känns sjukt gott! 🙂

Syster sa idag att hon tyckte jag såg sjukt fräsch och pigg ut 🙂 Och det känns bra och jag känner mig piggare och fräschare. 🙂 och tror det beror på sockret till 99%. Det är nog inte utseendet iaf. 😛 Osminkad och inte fixat brynen på länge så de är bryn överallt i ansiktet just nu 😉

I vilket fall som helst så är jag sjukt glad över att insulinet fungerar och att jag mår bättre! 🙂 När jag skriver om det så inser jag att jag inte tagit dagens spruta. Så nu ska jag ta den så hörs vi snart igen! 🙂

Leave a Reply

