Repris på gårdagen?

Det verkar tyvärr inte bättre än att jag kär repris på gårdagens natt! ❣️ 

Klockan är över 3. Jag ligger klarvaken! Och D snarkar så väggarna skakar.. Försöka sova i detta oväsen vore som att sova jämte ett motorsåg som är igång på högtryck.. 😕

Kanske ska berätta lite om dagen?

Vaknade, skulle käka frulle, men först sätta upp mitt hår. Då ramlar glasögonen isär.. IGEN! 😭


Dom bara ramla av och föll i golvet.. Fick lagat dom med lite superlim igen…Så nu får vi se hur länge dom håller denna vändan.. Kollade va nya kostar och på synoptik med 50% rea går dom på 4000 för bara glasen.. Yay, jag älskar och va halvblind! 😭

Sen till Väla för lite shopping.. Först fick jag parkera långt åt helvete bort för det fanns inga platser. Sen va det 20 min kö för att betala på Rusta. Totalt kaos! Alla 4 kassorna öppna och ändå så lång kö.. Sen över till Harald Nyborg och köpa mig en dekorationslåda.. 

Sen i bilen igen för färd över till själva Väla köpcentrum. Som tur var skulle jag “bara” in i två butiker.. BR och köpa pärlor och TGR för att köpa en ny laddare + headset till mobilen. ☺️ Inne på Väla va de totalt kaos. Folk överallt och köer i alla affärer. Men på dom två jag var hade jag sjuk tur. Ingen före i kassan! 

När jag kom ut va planen att köra till granngården och köpa matskål till  grisarna. Men orkade verkligen inte. Var så sjukt stressad av allt folk överallt så valde att åka hemåt. Tog en tur in på ett litet Ica för att köpa mig en snabb rätt och äta innan jag skulle iväg igen får att hämta upp D på jobbet och sen tillbaka till Väla.. 

Hem, ca 20 min på mig och värma och äta maten.. Behöver jag ens nämna att jag inte blev mindre stressad av det? Men jag hann och va tom lite tidig på hans jobb. 😉 iväg till Väla igen och då va de kö in till själva Väla från .motorvägen. Som sagt.. Totalt kaos pga en liten dag som kallas Black Friday.. Jag hade köpt mina saker ändå även om de varit en “vanlig” fredag. ☺️😉

Ikväll tog jag de mest lugnt och pärlade för att stressa ner mig. ☺️ och och de fick fint! 😉


Dessa blev gjorda ikväll.. Tyvärr gjorde jag gsändergranen så D får göra en ny imorn.. 😕 

Nu ska jag se om snarkningarna har avtagit och man kan få en chans att sova 😉 

Godnatt! Hörs mer imorn!

3 thoughts on “Repris på gårdagen?

  1. När går du upp om dagarna? Kanske behöver gå upp vid 5-6 som om du skulle haft ett arbete och gå och lägga dig tidigt på kvällen istället.
    Så du får en normal dygnsrytm.
    Hur gammal är du?
    Och vad har du sökt för jobb?

    Like

Leave a Reply

