Kvällens nöje! 

Jag och D har haft nya intressen när vi ser på TV / rederiet på kvällen ❤️


En burk pärlor, utskrivet mönster och en pärlplatta 😉 det är min nuvarande grej ☺️ 

Detta mönster fick jag av en kompis, hon hade gjort så sjukt fina grejer till sin dotters advents stake 😉


Självklart blev jag sugen med 😉 Så pärlningen är i full gång på kvällarna. Dock klarar inte ryggen så länge. Då vi sitter vid tv och gör det böjer man ryggen dumt. Men kämpar på tills den har gått av på sju ställen 😂

Kvällens alster blev dessa ;


Jag har gjort alla utom stjärnan. Den har D gjort 😉 kommer nog göra fler imorn. Men det beror helt på ryggen och orken. Men riktigt nöjd och glad jag har kommit in i något igen. 

Fast samtidigt, jag måste ju alltid ha 100 gånger igång samtidigt. Så på dagarna stickar jag en halsduk nu efter att mössan blev klar, jag gör pappers stjärnor och så pärlorna. Måste ju variera sig lite 😉 Så  man inte tröttnar på att göra samma sak.☺️


Försöker dock hitta svart och riktigt julrött papper. Vill göra en stjärna i båda färgerna. Tips på vart man får tag i rött och speciellt svart papper så kommentera gärna! 

Nu ska jag gå och lägga mig, möte + lite shopping + städning av grisarnas bur ❤️

Ha det bäst så hörs vi snart igen! 

Leave a Reply

