03:30..

Efter och ha legat och spelat på telefonen och vänt och vridit på mig sitter jag nu på balkongen.. 

Tar min sista cigarett jag äger ^^ måste köpa mer imorn. 

Men jag blir så trött på att inte kunna sova, inte gäspat en enda gång eller haft tillstymmelse till att vara trött. 🤔 Nu härw ute på balkongen har jag oroligt nog gäspat två gånger iaf 😉 hoppas att denna ciggen ska göra mig trött så jag får sova lite innan hela kudden skakar igång! 😂 Har väckarklocka med vibration på lån just nu. Och hela jäkla kudden / sängen skakar igång när den startar på morgonen! Hade det inte funnits snooze hade den nog funkat ypperligt. Men jag använder gärna snooze tyvärr. 😕 

Finns en fördel med att inte sova.. Man kan alltid googla på billigaste priset på vissa produkter som står på inköpslistan till imorgon. Bla vita och svarta pärlor! ❤️ för här ska pysslas! 😉

Oj oj, gäspar som en tok. Kanske va bra med en cigg och förhoppningsvis kunna sova när jag kommer in? 

Btw, har jag berättat om hur det  har gått med mitt blodsocker? 🤔

Nu gör vi ett nytt försök att sova.. Lyckas jag inte nu hämtar jag stekpannan 😂

Leave a Reply

