Jag borde vara glad..

Men känner mig halvt deprimerad idag! 

Vaknade på morgonen med ett socker under 10.. Okej. ganska nära 10, men de va 9.9.. Så lågt har jag inte haft på morgonen på länge. Inte så länge jag har haft diagnosen iaf. 😊 

Dock inte kollat det mer idag, men ska testa mitt blodsocker innan jag kryper ner i sängen. Vilket blir snart.. Bara blogga, borsta tänderna och se till marsvinen. 

Jag är trött som få, men ändå så pigg så jag skulle kunna sitta uppe hela natten och se på tv och serier. 😕

Imorn ska julpyntet / advents pyntet upp. Ska ner till förrådet och hämta upp det. Längtat i flera veckor för att få göra det. Och så har jag ingen lust alls längre? 😕 vad är det för fel på mig? Tjatat och tjatat om de där jäkla pyntet så har jag ingen lust längre.. Eh? Va sugen senast i eftermiddags.. Men nu är lusten som bortblåst.. 

Har iof suttit och gjort stjärnor ikväll när vi sågnpp rederiet, som ska hänga i fönstret. Men ska nog köpa nya papper imorn och göra i nån annan färg. Gjort enbart i lätt gula och vita ikväll. Vill göra röda eller svarta. Och de va kul som få och pyssla lite. Men de gav mig ingen advents feeling?!

Och glasögonen är trasiga och jag vet inte hur faen jag ska få råd och köpa nya. Går alltid till synsam, men synoptik har 50% rea just nu.. Får väl testa dom annars?

Men men.. Slut på babbel.. 

Hörs imorgon istället! 

Leave a Reply

