Lördagen..

Blev allt gjort jag skrev igår? 

Nej! Jag vaknade 13.50 och var tät i hela huvudet och hostade som en liten blå.. 

Jag startade dagen med att ta acetylsystein, för att få bort det värsta slemmet. Åt frukost och funderade över livet.. Eller ja snarare hur fan jag skulle orka ta tag i dagen. 

Jag har mått illa, haft sura uppstötningar deluxe,nästan svimmat när jag böjt mig och mått allmänt röv idag. 

Så det enda som blev gjort var att starta en maskin tvätt och tömma och fylla diskmaskinen igen. Och detta gjorde jag inte förrän vid 18 snåret. För jag orkade verkligen inte göra något fysiskt innan dess. Jag skrev klart ett brev jag skulle skriva igår, men som jag la åt sidan och hade fredag istället. Och så blev det skrivit ett till. Planen var minst 5 brev om dagen i helgen. Så imorn är min plan att vakna tidigare och må betydligt bättre så jag orkar dammsuga och skriva fler brev. 😉 

Och ikväll har dom sura uppstötningar varit än värre, ingen matlust och haft race på toa. Så min dag har varit i sjukdomens tecken. 😱 hatar det! ☹️

Nu är klockan 01.07 och jag ska krypa ner i sängen och spela lite innan John blund kommer på besök 😉

Ha det bäst så hörs vi snart igen! 

Dagens underbara väder 💖

Leave a Reply

