Fars dag 💖

Nu var fars dag här igen! 

Tycker tiden går så himla fort! Känns inte längesen det var sist. 

Som ni vet har jag ingen far att fira idag och det är vi många i detta avlånga land som inte har. Självklart sörjer jag att jag inte har min far i livet, men det är inget jag tänker grotta ner mig i. 

Utan  jag tänker tända ett ljus för min pappa istället 💖 Men ska inte sticka under stolen med att jag hellre hade haft dig i livet och gett dig en present. Troligen en slips som vi oftast gav dig ❤️ 


Jag vet att du saknar oss minst lika mycket som vi saknar dig 💖

Min hjälte, min första idol och helt enkelt underbar 💖

Ha en bra dag och säg till era nära och kära att ni älskar dom. Dom kan va borta innan du anar.💖

Leave a Reply

