Prinsessan på ärten! 

Jag har krupit ner i nåt av det bästa jag vet! 

Nyduschad i en nybäddad säng med nya sängkläder (dock inte lakanet) men helt nya påslakan direkt från förpackningen! 😍

Jag ligger som en prinsessa i sängen och bara njuter av sängkläderna och att jag har duschat innan jag kröp ner 💖


Sängkläderna är ifrån Ikea, köpte dom där av en del av mitt presentkort jag fick i födelsedagspresent. Kostade iof bara 29 kr styck. Men vad gör det när dom är hur sköna som helst att sova i? 😉 Dom flesta sängkläder jag har är antingen sånt jag köpt för hundra år sen. Och då bara en av varje. (Behövde inte mer på den tiden), eller så är det påslakan jag ärvt eller köpt på secondhand. Så på min köpa lista står nya sängkläder i princip högst upp  ^^ 

Nu ska jag gotta ner mig lite och se på tv4 play hur det går i president valet i USA. Jag hoppas på Clinton. Jag är inte så insatt men Trump = krig.. 

Ha det bäst så hörs vi snart igen! 

2 thoughts on “Prinsessan på ärten! 

    • Jag tvättar aldrig före jag använder något 😉 Jag vet att många gör det. Men jag har ingen bacill skräck eller rädd för kemikalier 😉 men jag respekterar helt klart ni som tvättar före. 🙂

      Liked by 1 person

Leave a Reply

