Väldigt bra sagt! 

Igår satt jag och kollade ikapp på Youtube. Har missat massor, det har hasat efter sen i somras. Men nu är jag ikapp med vissa iaf 😉

Och då såg jag en video med Helen Torsgården, hon pratade om sin relation till sin sambo. Och många saker hon sa va riktigt bra sagt! 

https://youtu.be/nxPKhQ9h0_s

Där är länken till videon, det är först i slutet hon pratar om det 🙂 tyvärr kunde jag inte “bädda in” klippet via mobilen så fick bli såhär. 😉 Alltid något 🙂 

Och bla sa hon att vill din partner ha sina kläder på golvet så låt dom ha det. Ingen idé att tjafsa om småsaker i ett förhållande. Och jag håller med. Det är dom små sakerna som kan blir extremt stora om man inte berättar om dom. Men sen samtidigt så vet alla att ibland får man blunda för vissa saker den andre gör. För jag kan lova att du själv har egenheter som din partner blundar för. 😉 Jag vet själv hur jag är. Jag kastar sopor i slasken, även fast papperskorgen är precis under.. Jag lägger min kläder där jag står för stunden, jag tar på rutor för att öppna dom så det blir fingeravtryck. Jag vet allt det där. 😉 men D älskar mig ändå. Han har lärt sig hur jag fungerar.^^ sen gör han saker med som man inte ska. Men ingen är perfekt. Det lovar jag. Jag är allt annat än perfekt. Jag har massvis med skavanker och brister och fel. Det  vet jag. 🙂 

Men tänk såhär, kärleken är ändå viktigare än ett par sketna underkläder på golvet eller fingeravtryck på fönstret, eller skräp i slasken 😉

Jag älskar D för den han är och han älskar mig för den jag är! Det behöver inte vara svårare än så! 💖

One thought on “Väldigt bra sagt! 

Leave a Reply

