Åh jag är så ful och fet! 

Det brukar dom flesta av mina vänner påstå om sig själva när dom har mens. 

Men jag brukar förundras över hur vacker  och kvinnlig jag känner mig under mens. 😉 som nu när jag stod och borstade tänderna så kollade jag på mig själv och tyckte att jag var sjukt kvinnlig som hade mens och kände mig så himla fin . 


Är det hormonerna som spökar? 

Jag tycker det är väldigt kvinnligt och ha sin mens och att utseendet är till det bättre under dom dagarna. Varför känner man inte samma sak utan mens? Alltså jag känner mig fin annars med, men då oftast med smink och inte alls lika fin som nu 😜

Men att jag känner mig kvinnlig under mens kanske beror på att jag har PCOs och inte van att ha den så ofta? (Senast va i juli för den som undrar). Och dom gångerna jag får den är jag tacksam att min kropp fungerar som den ska just då. Men självklart finns det en nackdel med att ha mens så sällan.. När det kommer till barn frågan.. Men det är ett annat inlägg. 🙂

Iaf. Jag känner mig sjukt vacker och fin  ikväll. Synd bara att jag ska sova och inte kan få leva på det. 😉 Men förhoppningsvis vaknar jag imorn med samma tanke 😉

Nu blir det att snutta kudden i några timmar. Ha det bäst så hörs vi snart igen! 

Leave a Reply

