Jag är lite bakvänd! 

Den dagen på året man ska tända ljus för dom avlidna så gör jag det inte. 

Men alla andra dagar brinner runt 10-20 ljus i vårat hem. 💖 Jag älskar att tända ljus i parti och minut, och gärna överallt i hela lägenheten. Men kom på mig själv precis att jag har inte tänt ett enda ljus idag. Men jag har inte dåligt samvete för det. Dom där uppe bland molnen vet att jag tänker på dom var dag, behöver inte vara alla helgon för jag ska tänka på dom! 💖 Kvittar vilken dag det är, dom finns alltid i mitt hjärta. Vissa platser i hjärtat går aldrig att ersätta med någon/något annat. 💖

När jag ändå är inne på ämnet bortgångna människor i min närhet. Idag satt jag och gick igenom min timehop och insåg att 3 av personerna som var på mitt 25 års kalas är borta idag. 😢 Min farmor gick bort -10 av hjärtinfarkt / ålderdom, min gudfar/ farmors bror / reserv farfar / reserv morfar gick bort i januari -16 av diverse sjukdomar / ålderdom och sist, min morbror som oxå gick bort i januari -16. Men inte av ålderdom utan av hjärtinfarkt mflr. 😢 Han blev inte alls gammal (55 år). Och det kändes så himla sorgligt och tragiskt att just dom tre bästa har lämnat mig på dom 7 åren. Nu har det gått bort fler än så i min närhet sen det kalaset, men dessa minns man väl, speciellt efter och sett fotot. 


Ta hand om varandra och säg gärna en gång extra att du älskar någon. Man vet aldrig när det är försent! 💖

2 thoughts on “Jag är lite bakvänd! 

    • Jag har tanken varje dag att jag ska vlogga. Och det kommer komma. Måste bara ha rätt tid och motivation. Lite jobbigt att filma med en inneboende. Känner mig inte helt bekväm med att filma bland alla än. 🙂

      Like

Leave a Reply

