Jag vill oxå ha snö! ❄️

Man ser status efter status, bild efter bild att det snöar hos vänner och bekanta! 

Men jag har inte fått någon snö här nere i söder! Jag älskar det där vita blöta äckliga som lägger sig på marken..😉 Ralf var livrädd för snö sitt första år. Gömde sig så fort en snöflinga ramlade på rutan eller marken. 😂

Jag kan säga såhär, jag älskar snö och vill gärna ha massvis med snö. Men samtidigt gör det inget om den väntar till efter 21:e. Det är då vinterstövlar åker på bilen 😉 Sen är det bara att tuta och köra igen 😉


Såhär såg det ut i vintras 😉 läääängtar! 💖

Här har vi ihållande regn sen igår.☹️

Men nu blir det lite WoW igen 😉

Leave a Reply

