Jag..  

Jag gör: slappar i soffan 🙂

Jag kan:
massvis med saker .

Jag handlar:
På tok för mycket och ofta! 

Jag borde:
Gå lägga mig.. 

Jag måste:
Ringa och be om mina betyg av skolan..

Jag vet:
Att jag är sjukt lat i vissa avseenden.. Bla lägga smutsig tvätt i tvättkorgen istället för på golvet..

Jag tycker:
Smink är förbannat kul och experimentera med.. 

Jag tänker:
Oftast på tok för mycket och vrider och vänder på allt in i minsta molekyl.

Jag förbrukar:
oftast inte så mycket av saker som jag egentligen tror. 

Jag lyssnar:
på Spotify 🙂.

Jag längtar:
till helgen då vi bara ska ha en slappa dag. 

Jag använder:
mina gamla utslitna kläder på tok för ofta.

Jag njuter:
Av att bara få vara och göra det jag känner för. 

Jag äter:
Helst mammas mat 💖

Jag dricker:
Helst kranvatten! 

Jag struntar:
 oftast i vad folk tycker om mig. 🙂!

Jag tittar:
På extremt mycket Youtube 🙂

Jag läser:
Självbiografier

Jag vill:
Bli ekonomiskt oberoende 😂

Leave a Reply

