En vanlig sketen torsdag!

Då va torsdag.. Tiden går på tok för fort!

Jag var och lämnade mamma vid stationen innan och då sa hon att hon varit här i 8 nätter :O Vart fan tar tiden vägen? Känns som igår, eller ja iaf inte 8 dagar!

Nu sitter jag vid datorn, har skrivit ett brev redan sen jag kom hem, och även hunnit äta lunch. 🙂 Blev dock sjukt sugen på Dill skruvar så påsen ligger jämte datorn, men har inte öppnat den än 😉 Ju längre de tar innan jag öppnar den, ju längre tid tar de innan den är slut, för de går i ett från den är öppnad tills jag sitter och har ätit upp allt i påsen, haha

D jobbar sent så jag har hela kvällen framför mig själv. Lite drygt och behöva va ensam för första gången på länge, men de är samtidigt sjukt skönt och ha några dagar ledigt tills M kommer igen.
För visst, det är kul och ha någon här jämt, men samtidigt blir de jobbigt i längden, Men vet ju att de finns en deadline nu iaf. Dom har fått lägenhet och flyttar in om ca 1.5 månad där. 🙂

Vad jag känner att det blir en massa babbel om jag sätter mig vid bloggen och inte har något vettigt att skriva om, eller en plan om vad jag ska skriva. 🙂

Jag har iaf fått ett sug på att blogga mer än vad jag gjort innan. 🙂

Men säger hejdå här och lägger mig och slappar på soffan. 😉

 

Leave a Reply

