Gnäll och gnäll.. 

Orkar du inte läsa gnäll så skrolla vidare nu ^^ Ni andra kan läsa vidare! 

Jag har så fucking ont i vänster handled! Den värker, domnar bort ibland och är allmänt skum idag.. Höll på att skriva CP. Men vet att det inte är okej så det glömmer vi att jag ens tänkte 😉

Pratade i telefon innan (med headset som tur var) och handen bara la av.. Tappade allt jag hade i handen (en cigg). Och sen dess krånglar den som få.. 

Har letat som en tok efter min skena jag har men den verkar va borta med vinden! ☹️ Högra krånglar med, men inte alls på samma sätt! ☹️ Och kvällen har gått till att fundera ut dvarför en beter sig som den gör. Och insåg för en liten stund sen varför.. När jag var på röntgen idag (berätta mer i ett annat inlägg om det) så fick jag hålla “hela” min vikt med händerna under röntgen och eftersom man har några extra kilo så påfrestar det än mer! 😉 Den fungerar inte riktigt som den ska än. Men hoppas att lite sömn och vila ska göra susen. Kommer dock fortsätta att leta efter skenan imorgon så jag har den om det krisar i fortsättningen!

Nu ska jag spela lite på mobilen och sen sova! 

Godnatt!



Leave a Reply

