Väla | Regn och dis

Idag var jag och mamma på Väla efter att vi hade lämnat av D på jobbet. 

Men jag var knappt sugen alls på att köpa något. Mest trött och grinig när vi gick där. Hittade massor jag hade köpt om jag hade varit på bättre humör. Men på tgr, där hittade jag såklart alltid något. Men lite chockande att jag var på Väla i runt 40 min och handlade för 45 kr. haha. Snacka om att inte ha nåt sug alls till att handla.

Först var vi inne på H&M (fick presentkort där) men köpte ingenting! H&M dom nollorna har tagit bort plus size avdelningen! :@ Vilket stör mig som fan. Jag har kollat i appen och hittat en del där jag vill ha, men man kan inte betala med presenkort på appen/hemsidan utan måste handla i butik. Men mejlade dom vi appen idag och frågade om man kan beställa och få det till butik så man kan betala med presenkort där. 🙂 *hoppas hoppas*
Såg iof en sminkpenna för ögonbryn jag gärna hade velat ha, men eftersom humöret var emot mig så sket jag i de. Men ångrar mig lite nu ikväll att jag inte köpte den. Så kanske åker tillbaka en annan dag 😉

Sen blev det operation leta efter en bra highlighter 🙂 Men hittade ingen som passade mig, eller ja, tyckte ja den va fin så passade inte prislappen mig, 😉 Detta eviga dilemma! Men ska nog lyckas hitta en en annan dag. Du som läser kanske har tips på en bra highlighter som inte tömmer kontot totalt? Den jag har idag är från Kina och löspuder varianten. När jag använder den så har jag glitter i precis hela badrummet! *hopplöst*

Men på TGR köpte jag en ljusslinga, ett limstift och en paket med klämmor. 🙂

Senare på eftermiddagen (16,30) var jag hos syster och pratade lite. Jag ska dit om två veckor och ska då ha höjt mitt insulin till 24 nångång under denna eller nästa vecka. 🙂

Btw, jag har fotat sakerna jag köpte i Danmark som jag älskar ❤

img_0827

Två helt underbara sminkpaletter från W7 och tre små parfymer. 🙂 Ser nu att troligen har någon provat min ena parfym eller så har den inte blivit helt fylld. 🙂 Men jag skiter i vilket, kan alltid åka över och köpa en ny om de krisar för mig 😉

Nu ska jag fortsätta äta dillskruvar och se på tv och vänta in D som snart är hemma. 🙂

Ha de bäst så hörs vi snart igen! 🙂

 

Leave a Reply

