00:43.. *piiiip*

Då ligger jag äntligen i sängen! 

Hela dagen har i princip ägnats åt att få sova.. Jag har gäspat hela tiden och varit så slut som man nog kan bli. Fick en liten kick ikväll och fick energi i 1-1.5 timme. Sen kom det tillbaka med bestämdhet! 

Så nu ligger jag nerpackad under ett underbart duntäcke och har gosat ner mig totalt .. Men jag kommer aldrig palla att sova med det på sen. Kommer rinna ur sängen inatt om jag råkar somna med det på.. Inatt hade jag gjort det. Men vaknade av att D hade varit snäll och lagt på mig det andra täcket (ett stort tomt påslakan). 

Det är vitt, men min nattlampa som är rosa gör det i en helt annan nyans 😉


Jag älskar min lampa från Ikea,tyvärr är den trasig efter att en av katterna rev ner den i golvet. Men vänder man det inåt så ser man det inte 😉😂

Nä, nu måste jag sova. Mår illa så trött är jag.. 

Godnatt! 😴 

Leave a Reply

