Helsingborg – Helsingør

Idag började dagen med att vakna tidigare än jag brukar gå upp på helger 😂 klockan ringde redan vid nåt med en 9 före. 11 är inte tänkbart annars 😜

Men men. Först kom brorsan hit och lämnade av tårtan han hade med sig från mark och mitt Gamla dockskåp. ☺️ Måste börja med att få ur den unkna doften ur det. Har stått i ett förråd på tok för länge. Sisådär en 15-20 år.. Luktar gammalt och förråd. Men ska försöka tapetsera om det och städa hela så hoppas vi att det hjälper. ☺️ 


Inez godkände det direkt. 😉

Sen blev det att kasta i sig frukost och åka och möta upp ena brorsan som skulle åka med oss ner till stan och min andra bror med familj körde efter oss istället..☺️ 

För vi skulle till Helsingør och göra stan osäker där..😉 Men här skulle ingen bil med. Utan vi parkerade och gick till knutpunkten ☺️   roliga med id kontrollerna var att dom är endast när man åker hem. 😕 Varför inte när man åker dit?! Iaf så fick vi visa körkortet både i Danmark innan vi gick på och i Sverige när vi hade gått av. ☺️ Tur man hade med sig sitt körkort 😂 Annars hade jag nog blivit kvar i utlandet 😉 


Och satan va det blåste! 😱 Tur det finns åksjuk tabletter och ta 😉 

Sen hem, värma på all mat vi gjorde igår till kalaset idag ☺️ Blev kyckling i ugnen och potatisgratäng. Och till efterrätt blev det mockatårta 💖 Som kom ända ifrån Mark  😉  Tack för att det gick att lösa 💖 


Så kvällen ägnades åt att kalasa för mig 💖 Fyller ju år i veckan som kommer så får passa på och kalasa när är alla är lediga och kan komma ner till mig ☺️ 

I present fick jag presentkort på hm, Väla och Ikea. Precis vad jag hade önskat mig 😃 Så tur det finns kombi att tillgå när alla dom pengarna ska förbrukas 😂 

Nu är jag dock slut som artist och tänker sova och så kommer det ett inlägg imorn om vad som handlades i Helsingør.. 😉 Blev lite smått och gott därifrån. ☺️ men ska bara låta datorn få sig lite ström så jag kan ta bra bilder och så🙂 Skulle använda den nu i kväll men batteriet va nästan dött.. 

Batteriet på mobilen dör strax det med så säger godnatt! Hörs imorn! 💖

Leave a Reply

