En dag på Väla!

Inte bara. Men mycket av dagen har spenderats där..😉

En kompis till mig kom ner hit idag och dom har aldrig att Väla så hade lovat att visa dom alla affärer mflr.. Nu gick vi tyvärr bara på 1/6.. För att hans mamma inte orkade gå så mycket. Så blev det att vi höll oss vid ingång 3 mestadels. Förutom jag och N, vi kutade bort till McDonald’s som ligger på andra sidan byggnaden och köpte oss två cheese burgare var 😜 Märks att jag inte äter på donken så ofta. Dom har ju höjt priset på cheese burgarna. 😭 gått från 10-13kr. Men vaffan. Jag äter kanske på donken varannan månad och då oftast cheese för att kunna kasta i mig något lätt och i farten! 😉

Jag tog mig en tur till TGR (Förvånad?), lindex för köp av foundation (min är snart slut..😕) och så blev det sminkborttagning för ögon makeup med. 😉 sen hamnade jag en sväng på Nille, farligt med deras fyndhörna! 😉 Och så köpte jag lite småsaker på Jula, (tändare, lampa till nycklarna och ett katthalsband till Asta för att hennes är trasigt. Men slutade med att Asta var för stor för det så Inez fick det nya och Asta fick inez gamla😜 hängde du med? Knappt så jag gjorde det själv.! Haha.

Vill ni ha en video på vad jag har köpt? Funderar på att spela in en Haul på allt ja köpte igår. 😉 eller ja, fick med mig hem i påsarna! 😉

Nu känner jag hur ögonen börjar gå i kors! 

Så säger godnatt och sov gott alla! 💖

Ha det bäst så hörs vi snart igen! 💖


Btw! Imorn kommer min mamma hit! 💖💖

One thought on “En dag på Väla!

Leave a Reply

