Lördag 01.22..

Jag sitter på balkongen och tar en natt rök innan jag ska krypa ner i sängen 💖 

De räcker man har haft 1 vaken natt så är man lyckligt lottad att få sova 💖 nu har jag sovit ordentligt sen jag hade mina nätter med skitsömn och jag uppskattar varje morgon då jag ser på min app (sleep time) att jag har sovit djupt och gott hela natten ☺️

Denna lördagen har inte hänt mycket alls. Bara varit iväg och köpt födelsedagspresent till D’s systerdotter som har kalas imorn 💖 hon önskade sig något till sitt marsvin så vi köpte en liten bädd att ha marsvinet i famnen på och lite godis till dom. ☺️ Så kvällen ägnade jag åt att slå in och fixa. Klippte tom till ett eget kort av mina fina papper..💖 jag älskar verkligen att pyssla! 😉

Blev en snabb sväng till Maxi med. Blev att panta och vi insåg att Pålägget var slut i detta hushåll så imorse fick D koka ägg och vi andra åt kaviar mackor 😉 men nu finns de mer i kylen för morgondagens frukost 😜

Jag har spelat WoW en del idag. Vill levla upp mitt senaste tillskott till 100 så snart som möjligt och då krävs det tid framför burken. 😉


En liten priest. Har en level 100 priest sen innan men den är på en annan server.. Så nu kör jag om ^^ och än så länge är jag level 20 som du ser 😜 “bara” 80 levlar kvar 😂 90 när jag köpt de nya då man kan bli 110 istället 😂

Nu har jag hunnit ta mig från balkongen och ner i sängen så säger godnatt och sov gott alla! 

Ha det bäst så hörs vi snart igen! 💖

Leave a Reply

