Wohoo.. 

Jag lever! 

Natten till igår (onsdag) så trodde jag aldrig att jag skulle överleva.. Eller jo. De visste jag. Men hade en så sjuk värk och var uppe i princip hela natten.. Jag kunde inte sova pga den jävla värken!

Mina bihålor bråkade stoll med mig! Och det resulterade i att jag fick tandvärk deluxe. Eller ja, både tänderna och Bihålorna bråkade ikapp. Tog värkmedicin men inget hjälpte mer än korta stunder. Tog tom till det tunga artelleriet, vilket är sömnmedel jag fick av min mamma en gång jag hade tandvärk. En gång för lääänge sen så tog jag en sömnpiller i ren frustration och det tog bort min värk. Helt sjukt. Men lärde mig den hårda vägen att inte ta samma sorts piller när jag inte har värk. 😂 somnade som en klubbad säl och sov som en tok i x antal timmar, vet iaf att det var fler än man ska sova.. 😉 

Men igår var värken så jävlig att jag tog samma sorts piller och det tog 1.5 timme sen var jag vaken igen och hade skitont.. Fastän jag hade tagit värkmedicin mflr precis innan jag somnade.. 

Det finns nog inget värre än att ha värk i ansiktet. Jag hatar det iaf. Och inte lite heller! Behöva vandra runt en hel natt när man hör att D sover är än värre! Va ute och rökte, gick runt lite, knaprade värktabletter stup i kvarten. Tror jag överdoserade med på tok för många. Men har man ont och inte får bort det så tar man till slut i ren frustration.. 😫😭 Man glömmer bort hur många man eg tagit och hur många man får ta per dygn. 😕 men jag lever och de är huvudsaken 😉 idag har bara tagit värkmedicin 1 gång tror jag.. Har alltså fortfarande problem med Bihålorna. Men inte att jag har så mycket värk iaf. 😁 mest att jag är ständigt tät och inte vet vad jag ska göra mellan varven.. Använder nässpray för bihåleinflammation och tabletter. Men funkar inte alltid 😕 Tur man ska till vårdcentralen imorn så man la fråga henne. 😁


Ögonen börjar tyvärr gå i kors på mig. Dags för lite sömn innan klockan ringer och jag ska iväg till VC och få veta min nya dosering av insulinet 😄

Ha de bra så hörs vi snart igen!!

One thought on “Wohoo.. 

  1. Aww inget kul o ha ont ❤️❤️men skönt det blivit bättre. 😍idag sov du gott när jag gick så hoppas du fått sova ut till mötet. Kanske de kan göra något åt det 😊puss ❤️😘💋

    Like

Leave a Reply

