En riktigt gubbhelg

Nu har alla gubbar åkt hem och jag har bara min gubbe kvar hemma..

Först har M varit här sen i tisdags och åkte till sin pappa igår för att sova där. Istället togs sängen över av Dans pappa som sov där tills idag istället 😉

Tur man har extra sov möjligheter när det behövs 😉 J var ute på krogen och hade muck återförening efter 50 år på krogen och behövde sova här så han kunde ta sig lite 😉 Och självklart ställer vi upp med sovplats ☺️

Så igår lördag så ägnade vi dagen åt att köra ner honom till stan, bege oss till Willys för att handla mat för veckan som kommer. Och sen hem. Säga hejdå till M som skulle dra till sin pappa. När alla var iväg på sitt håll så spelade jag och D WoW. 😉 ja vi är fast igen 😂 

Sen ner till stan vid midnatt för att hämta upp våran nattgäst 😉

Idag har vi bara slappat. Umgåtts med J tills han åkte hemåt till frugan igen ☺️ efter det har vi varit på apoteket, maxi och sen spelat mestadels av dagen 😉 

När vi kom på att magen kurrade loggade vi ut, lagade mat. (Ugnsbakad falukorv med potatismos med ärtor i). Mumsigt värre! 😍

Medans maten lagades tände vi en jäkla massa ljus! 😉 jag älskar denna årstiden så vi kan tända en massa ljus på kvällarna 💖 men det blev outhärdligt med värmen som alstrar från ljusen + elementet så jag svettades stoll. 😂 

Jo. Igår flög våran takfläkt i golvet! 😱 D skulle damma av den och pang sa det! Så den ligger isär plockad i hallen och ska väl sättas upp snarast igen. Lite mörkt i sovrummet nu! 😂

Dosetten är på fylld för nästa vecka och sprutan är tagen även ikväll 😉 som varje kväll 😂

Och jag har en batteri procent på 3 så jag avslutar dagens dravel med att säga godnatt och hörs snart igen! 💖

Leave a Reply

