Arbetsterapeut möte igen! :)

Då var dagens möte eller ska vi kalla det besök gjort!

Jag har varit på visningspunkten idag och kollat på lite hjälpmedel för att vakna som jag har nämnt innan. 🙂hjalpmedel

Och idag fick jag se klockan, och fick lite tips på appar att ladda ner som kanske kan hjälpa mig att komma upp i tid och inte snooza 100 gånger och köra slash ignore!

vackarklocka

En sånhär, men tyvärr var den dom hade på visningspunkten trasig, allting fungerade förutom vibrationen, den som var viktigast att jag fick höra och se hur den fungerade. Så dom skulle köpa in en ny klocka jag kommer få testa sen. 🙂 Och om den fungerar för mig så kommer jag köpa en sån själv. Kostar 400 på Kjell och Company. Som tur är,så är den inte svinaktigt dyr. Finns ju väckaklockor på för flera tusen. Och det är tyvärr inte aktuellt för min plånbok 😉

Fick tips om att sätta en lampa på timer som startar en halvtimme innan larmet ska ringa så jag får ljus direkt när jag vaknar. 🙂 Synd jag inte vaknar av en vanlig klocka, då hade jag nog köpt en sån Wake up Klocka. 🙂

3

Den börjar lysa i takt med att larmet börjar. Vore riktigt nice och ha.:) frågan är hur högt larmet är på den? Kan ju inte ha flera klockor 😉

Vi får helt enkelt se hur det går när jag väl får hem den och får testa den. 🙂 Ska bli intressant.

Nu ska jag skriva lite mer brev. Har som motto att försöka skriva iaf 3 brev idag. Ligger runt 10-15 brev och väntar på mig i en hög. 😉 Så dags och ta tag i den lite 🙂

För imorn taggar vi möte med diabetessköterskan igen 🙂 Se vad hon har och säga om mitt socker som inte alls vill vara behjälpligt 😦

 

 

Leave a Reply

