En lördag med kameran

Idag tog vi kameran med oss bilen och drog iväg på lite foto / pokémon jakt! 🙂

Jag blev så himla sugen igår på att fota höstens färger. Men ville fota någon annanstans och då kom jag på att vi kan dra till bokskogen vid Pålsjö Krematorie.<3

Dock har inte hösten riktigt kommit här än, majoriteten av träden var gröna eller lite lätt orange. Men självklart hade några slagit ut ordentligt och var riktigt röda och fina 🙂

Lite bilder som togs i Pålsjö skog 🙂 Jag älskar och få leva ut mitt liv genom linsen ❤

Några bilder som togs på mig under våran lilla tur 🙂 Tänk vilka bilder man kan åstadkomma med en tokig brud och en kamera 😉 haha!

Det har varit en underbar tur med massvis med steg och fina foton och tossig som få. 😉

img_0254

Fördel med alla steg = man fick samlat lite steg i pokémon och lyckas kläcka lite ägg, eller ja idag blev det bara ett ägg, men bättre än inget 😉

img_0045

Dagens nyhet i Pokémon ^^ letat som en tok efter en sån här pokémon innan och nu får ja den i ett ägg! 😀

Nu blir det däremot och se klart på rederiet, sen blir de sova som gäller. 🙂

Ha det bra så hörs vi snart igen ❤

Leave a Reply

