Ny mobil helt gratis!

Och det finns inga hakar, utan den var verkligen GRATIS!

Idag har jag varit på väla på Apple store. Min telefon har krånglat massor sen ios 10 släpptes. Och den dör och har inte koll på vilken procent det är på mobilen. Den kan säga till om laddare och när jag laddar den så står det att jag har runt 30-45 %, Så den hade inte koll alls.

Och när dom gjorde kontroll på den så stod det att den har haft två avstängningar helt utan anledning. Och idag är en av dom, den andra kommer jag inte riktigt ihåg när.

Så han beslutade sig för att byta ut den helt, så han gick och hämtade en sprillans ny liten telefon till mig 😉 och inte mig emot, min gamla var repig som få på baksidan, lyckades få in ett litet skräp i skalet som skavde upp baksidan totalt. =/ Men nu har jag en fin glänsande telefon. MEN den lever inte än.. Behöver wifi koden till vårat wifi men jag kan den inte och D har inte rast just nu..=/ så jag kan inte aktivera telefonen om jag kanske kan göra det om jag kopplar i den i datorn och kanske aktivera den, den vägen . 🙂

 

testade faktiskt med Itunes och det blev riktigt bra 🙂 Så nu har jag levande telefon igen och är kontaktbar med världen igen. Men vet inte hur jag får ner mina kontakter igen! 😦

 

Men får sätta mig och pilla med mobilen så hörs vi! ❤

Leave a Reply

