Knökat! 

Nu är skåpen fulla med kläder igen 😉

Ägnat en halvtimme timme nu ikväll /natt  för att vika all torr tvätt. Det blev en torkställning full + två påsar med tummeltvätt 😉


Detta är halvvägs.. Då hade redan all 40 tvätt åkt in i skåpen! 😉

Men vet ni vad? Tvätta, hänga, vika tycker jag är kul och lugnande för själen. Lyssna på lite musik och fixa med tvätten är hur avstressande som helst! 😃😇😍

Behöver jag nämna att mitt mål är att få tom tvättunna? Iaf så gott det går ^^ den fylls ju på hela tiden och jag tänker inte köra en maskin med två par underkläder i. Sånt slöseri med vatten och med naturen. 😔

Imorn ska jag tvätta våran dörrmatta 😊 och ett par tygskor. Sen får det vara nog med tvättande i några dagar ^^ 

Nu ska jag hinka i mig vatten och sen snutta kudden! Godnatt! 😴 

PS. Fick mina grejer från fyndiq.se idag.. Och båda två var det nåt som var fel med.. antingen saknades det delar eller var trasigt 😔 Så vi har reklamerat det nu och hoppas få svar snarast! 💕

Leave a Reply

