Liebster Award

Jag har blivit utmanad av Mizca Rödlöken att göra Liebster Award! Tack!

1, Vad skulle du göra om du vann 50 000?
Jag skulle betala av en del skulder jag har dragit på mig genom åren. Och sen köpa nåt kul. 🙂 Bla ny soffa! 🙂

2, Skänker du pengar till något? 
Nej det gör jag inte. Men jag köper gärna Rosa Bandets varor när dom finns i affären. Och såklart köper jag alltid ett Rosa Band varje år!

3, Vilken möbel är den viktigaste i ditt hem?
Det är nog sängen! Den kan användas som både säng, soffa och kontor 😉 Jag skulle inte klara mig utan en säng!

4, Vilket är ditt favoritresmål och varför just det?
Oj, bra fråga. Jag är aldrig nånstans direkt. Men jag tror att mitt favoritresmål är Gran Canaria ( Playa del Ingles) om det ska vara utomlands. I Sverige är det helt klart Gotland! ❤

5, Hade du någon speciell leksak när du var liten?
Det måste varit mina dockor. Jag minns att jag tog hand om dom som mina egna små barn. 🙂 Klippte deras hår och fixade.

6, Bor du kvar i samma stad du är uppväxt? Om inte, hur många gånger har du flyttat?
Nej, jag bor inte kvar i lilla Örby, även om jag gärna hade bott där. 😉 Jag har flyttat 7 gånger sammanlagt, men nu har jag landat där jag vill vara ❤ (räknar inte med dom gångerna jag har “bott” hos pojkvänner)

7, Vad tror du att du gör om 5 år? 
Jag hoppas jag har jobb, kanske bor kvar, men hoppas jag har barn. Annars är det nog försent, ändå 37 då.

8,Vad gör du helst en ledig dag?
Jag slappar och njuter av att inte göra nånting alls. Sitter vid datorn lite, spelar på mobilen lite, kollar youtube, tar hand om hemmet, njuter helt enkelt. ❤

9,Vad är det första du lägger märke till på en person du dejtar?
Det är nog ögonen och utseendet. Men jag vill aldrig döma någon efter utseendet så försöker att ta reda på hur dom är, och inte bara hur dom ser ut. ❤

10, Vad skulle du ta med dig till en öde ö om du bara fick välja 3 saker och stanna i en månad?
Jag skulle nog ta med mig Kniv, en god vän/partner och rep.

11, Vad driver dig till att blogga?
Jag vet inte, jag vill blogga för att berätta om min vardag och livet i största allmänhet. Men ska absolut inte förneka att det är roligare o blogga om man får respons. 😉

liebster

Jag vill utmana följande, jag hoppas ni gärna vill göra denna utmaning och kommentera gärna här nere när ni har gjort den så jag kan gå in och läsa era svar;

MittLivSomTransa , + er andra som vill göra den 🙂

Har inte så många att nominera eftersom alla bloggar jag läser redan har blivit nominerad redan eller gjort den 🙂

Dom 11 frågorna du ska svara på ;

  1. Vad är du mest nöjd med i ditt hem?
  2. Vilket sminkmärke anser du vara det bästa?
  3. Har du någon partner ?
  4. Följer du någon på Youtube och vem?
  5. Hur många gånger har du flyttat?
  6. Vart ser du dig om 5-10 år?
  7. Hur kommer det sig att du bloggar? Och varför startade du upp en blogg?
  8. Vad är dina största intressen?
  9. Hur gammal var du när du flyttade hemifrån? Önskar du att det vore tidigare eller senare i livet?
  10. Läser du några böcker, vad isåfall för genre?
  11. Bor du i en liten eller stor lägenhet? Eller vill du ha större eller mindre?
Leave a Reply

