Vet ni vad? 

Imorgon då ska jag bannemig inte lämna lägenheten mer än i yttersta nödfall! 

Jag vill bara vara hemma och göra precis det jag själv känner för. Inte umgås med någon eller köra bil.. Sen i fredags har jag nästan bott i bilen på dagarna! Igår var jag och en vän till Väla, jag räknade med att det skulle ta kanske max 2 timmar och gå igenom där.. Men icke! Vi kom dit vid 13 och gick ut vid 16.30.. Helt sinnes!! 😧 jag var så trött på affärer vid det laget! Ändå var det jag som gjorde att sista 20 minuterna  sprang iväg.. Jag var inne och noppade brynen på en salong! 😉


Nu är det inte två buskar längre utan två ögonbryn, 😉 och dom har en betydligt bättre form! Så värt varenda krona! Nånting måste man unna sig själv och sitt utseende! 😍

149 kr för 20 minuter i en massagestol där någon tar hand om en totalt.. Kan de bli bättre? 😉😍 Jag var i himmelriket! Jag kommer återkomma dit, helt klart! ❤️ jag rekommenderar dig starkt att gå till salongen Vacker om du vill bli vacker! 149 kr och väldigt bra personal! ❤️

Idag va de ut igen.. Kompisen skulle egentligen ha fixat sina bryn idag, men fick avboka då det tog en jäkla tid innan jag hittade henne 😉 jag hittar inte riktigt än och hon hittar inte ett jota så snurrade runt en stund för att hitta henne. Men sen ställde jag mig på ett ställe och så fick hon leta upp mig 😉😜 gav upp helt enkelt! 😂 orka snurra runt i en stad där dom fått för sig att stänga av hälften av alla gator för vägarbeten.. 😱 gah!!😲

Men vi åkte runt lite och shoppade lite ändå. Eller ja. Det va mest hon som handlade. Jag köpte typ bara nagellack rengöring och lite andra bra ha saker 😉 bla en klosax till katterna. Så äntligen är klorna klippta! ❤️ den förra har jag gjort sönder för att jag klipper allt möjligt med den. Bla buntband.. Men nu har vi en fungerande igen! Halleluja! 😂


Denna hittade jag på jysk för 20 kr, + 20 kr för ljuset! Och jag är såklart supernöjd som vanligt!! 😍😍

Nu ska jag sova lite, möte med arbetsterapeut imorn  eftermiddag. Ska prata hjälpmedel mot bla min adhd☺️ får se hur detta går! Se om det kan finnas något som kan hjälpa mig i vardagen! 😊

Ha det bäst så hörs vi snart igen!! 

2 thoughts on “Vet ni vad? 

Leave a Reply

