Lite shopping <3

Nu äntligen har jag hittat datorn så jag kan lägga in bilderna jag tog igår med “riktiga” kameran. Men som vanligt har jag ingen koll så batteriet på datorn är snart slut, men hinner nog skriva inlägget innan den dör iaf ^^

Som jag skrev igår så var jag på ÖoB i fredags och handlade lite i spöregnet. 😉
När jag klev in såg jag att dom hade billiga värmeljus och mamma har “tjatat” på mig flera dagar att hon behöver ljus och hon vill jag ska gå till Ikea, men gick med på att jag köpte där istället. Så hon får 200 ljus när våran inneboende åker hem på tisdag. 😉 Så nu ska hon va tyst en liten stund iaf 😛

När jag gick en bit in så hade dom massor med halloween pynt. Och jag firar oftast mitt kalas på Halloween så varför inte passa på och ha lite pynt då. 🙂

img_5538

Riktigt söta små ljuslyktor, eller ja, två små och en stor 🙂 Den stora ska vara på balkongen, de är iaf planen, men vet ju aldrig vart det slutar, 😉 Men dom små ska stå på bordet iaf. 🙂 Jag tjatar varje år att jag vill köpa en pumpa och skära ur, men är alltid ute i sista sekund, så brukar kosta fläsk och aldrig bli av. :/ Men nu har jag i porslin jag bara kan ta fram 😉 Utan och behöva åka och köpa och jobba med. 🙂

Jag skulle eg ha köpt en lampa och ha på balkongen, men tyckte inte dom va värda sitt pris, så blev aldrig någon.

Men det bästa den dagen måste ändå ha varit när jag hämtade paket. Trodde det var kattgrejerna jag hade beställt. Köpte nån boll med kattmynta i. Tyckte dock förpackningen va på tok för stor för det. Men varför inte tänkte jag sen. 🙂 När jag kom hem efter min runda så skulle jag öppna upp paketet och inser att det är nåt helt annat! ❤

Det var mina Kylie lipstick! ❤ Beställde dom på Aliexpress för ca 3-4 veckor sedan, 150 kr för allihop! ❤

img_5542img_5540

Dock inte hunnit testa dom än, men det kommer helt klart recension, Och ja, självklart är dom fejk! Skulle aldrig lägga 250 kr styck för något jag kan få i fejk för 150 kr 😉
Men redan insett att den som heter 22 kommer jag nog skänka bort till någon eller sälja den vidare. Den färgen var inget vidare 😉 Passade inte mig alls 😛 haha.. Men så blir det ju i storpack, alltid nån man inte kan ha 🙂

Nu däremot måste jag ladda datorn, borsta igenom håret och bege mig. Jag och D ska iväg och storhandla mat. 🙂 Ska hämta upp han på jobbet. 🙂

Ha de bäst så hörs vi snart igen ❤

Leave a Reply

