Alltså jag lever! 

Det blev ingen förkylning men haft två dagar jag varit låg och inte haft någon större lust att träffa människor. 

Igår satt jag länge innan jag tog mig i kragen och åkte iväg och handlade lite. (Vad jag handlade kommer i ett inlägg imorgon). Jag ville  varken träffa såna jag känner eller inte känner. Absolut ingen jag känner.. De va typ tvärstopp. Gillar mina kvadratmeter jag har här. Dom räcker för mig gott och väl 😉. Dessa kvadrat och viaplay löser alla världsliga problem 😉

Började med ett besök på Ica och hämtade ut två paket. Ett med läppstift och ett med småsaker från Kina såklart.. ^^ Sen vidare..


När man dessutom kommer fram till första butiken och inser att det öser ner regn utanför och jag har åkt iväg med knälånga byxor och linne.. Ska tilläggas att det var sol när jag åkte hemifrån. Bara och springa (gå väldigt fort) fram till affären, gömma sig i en hörna utanför och röka upp det lilla som hade överlevt störtskuren 😂 såg nog rätt roligt ut när man tänker på det.. 

In och shoppa lite, i min egen lilla värld. Shoppingen startade med att jag handlade åt mamma. 😉 som vanligt! 😜 fick köpt lite egna saker med. Men de tar vi en annan gång. Har bilderna i kameran. 

Åkte vidare mot biltema för att införskaffa en aux kabel till bilen + usb laddare.. Alltså såna man sätter i 12v uttaget för att ladda med sin egen kabel. ☺️ skulle egentligen haft en med två usb portar. Men fick bli två med en istället. Skiljde 100 kr i pris så valet var inte vidare svårt.. Tur man har en 12v bak med ^^ 

När jag satt på biltemas parkering och kopplade in alla nya tekniska prylar så satt jag och funderade på om jag skulle åka hem eller ta en sväng till MM överskott som har öppnat här nere. Jag fick fundera bra länge på om jag var sugen på att träffa mer folk eller inte. Men kände mig lite piggare när jag fick på mig. Spotify lista 😍 den är bra skit även om den är tråkig som fan 😂 måste ha nya låtar.. Tipsa gärna! ☺️

Men drog dit, och damn vad jag hittade mycket roligt. 😉 dom hade stickers där.. Farligt farligt.. 😱😱 men kul som fan! Köpte till mamma med.. Vi har en oskriven deal, hittar hon något hon vet att jag vill ha så köper hon dubbelt upp och ger mig med. Och jag gör samma till henne! Oftast är det brev skrivar grejer för det är vi tokiga i båda två. 😱😜😉

Idag blev det ett besök på Erikshjälpen, premiär för mig. Men hittade ingenting! Gick dit och skulle leta efter fina dukar och ha hemma. Men gillade varken priserna eller dukarna.. Priserna ogillade jag mest! 30 kr för en begagnad duk man köper för 40 kr ny på Ikea.. Nej nej.. 


Det var dessutom totalt kaos så fick ställa mig längst vägen för att ens få plats.. 

Nej. Nu ska jag försöka sova lite! ☺️

Ha det bäst så hörs vi snart igen!! 

3 thoughts on “Alltså jag lever! 

  1. Och varför jag handlar är väl för att jag har ett beroende att jag behöver saker för att må bra. Jag mår mycket bättre när jag bla köpt en karta nya stickers, en väska, nåt bling bling.. M.m

    Like

Leave a Reply

