Förkylning på G? 

Host, snörvel, nysningar, ont i öronen och halsen.. 

Jag hoppas innerligt att jag slipper bli sjuk!! Ikväll har jag ägnat åt att ha en kliande näsa och snyta mig 22 gånger på typ 5 min.. Eller ja nu kanske jag överdrev lite..Men snyter mig en del och de killar i näsan så jag blir idiot på riktigt snart! 


Och att jag har ont i öronen och halsen sen igår är absolut inget jag vill ha! 😱 Halsen är jobbigt att ha ont i då man knappt kan svälja eller äta! Men kall dricka är awesome för den som undrar 😉 

Men har hunnit med en del ändå idag ☺️ Har bla tagit tag i mitt skrivbord och gjort fint och sorterat allting. ☺️ och insett återigen att jag har på tok för mycket av det mesta 😉 nästan sugen på att starta en Facebook sida eller nåt och sälja av en del.☺️ Men det är en annan historia 😉😜


Supernöjd på hur det blev, nu ska jag bara hålla ordningen oxå 😉 det får vi väl se hur det kommer att gå 😜

Sen har jag inte gjort mer än att sova en sväng på soffan, hämta D på jobbet och hem och lagat mat.. Så spännande har min kväll varit 😉 jo just det.. Jag tog tag i diskbänken nu innan sänggående istället för att behöva se den bedrövlig de första man gör på morgonen 😉


Nu blir det och fortsätta ha en kliande näsa så hörs vi snart igen! ❤️

Leave a Reply

