Ögonen går i kors | pokénad 

Så va klockan över ett igen 😂

Men denna gången är det mitt eget fel, iof mitt fel dom flesta gångerna 😜 pratade på tok för länge med mamma och hennes granne i telefon! Dom satt och drack vin och var pratsjuka 😉😜

Idag har jag och D varit på pokénad, lika kul varje gång. 😅 och det blir ju 100 gånger enklare med bil! 😍 kunna köra till ställen där det finns gott om dom och sen gå där och plocka 😁

Dagens skörd blev denna; 


Inte den bästa CP på dom flesta.. Men ändå pokémon man kan skicka till professorn för att få godis för den 😉 och nu har man en buddy med sig oxå 😁 man får välja själv vilken man vill ha med sig. Den jag har ska man gå 3 km för att få en candy till och så håller den på tills du byter eller helt enkelt tröttnar 😉


Den är inne på andra rundan nu. ☺️ hoppas på iaf 2 candy imorn. Det är lite mer än 3 km 😁

Fick en ny liten rackare idag jag inte hade innan ; 


Som sagt, extremt dålig CP, men lyckas väl hitta en bättre en annan gång 😉

Dagens utsikt under pokénaden ;


När vi väl kom hem, ja jag säger väl.. För jag körde det mesta, men lät D ta över som chaufför vid willys. Och jag blev så sjukt jävla åksjuk på vägen hem. 😖😔 mådde illa efter ca 2 min som  passagerare.Men kör jag själv är det aldrig några problem. Men när vi kom hem tog jag lite lunch och då lugnade sig magen och illamåendet som tur var ☺️ Det jag skulle komma till var att då tog vi tag i dom sista kartongerna vi hade burit upp och diskade det och ställde in i vitrinskåpen 😅 drygaste var och diska  för hand 😂 såå bortskämd med diskmaskinen 😜

Nu ligger jag i sängen efter en dusch och ögonen går i kors på mig och borde verkligen lägga ner telefonen och sova! 😉

Iaf, jag säger godnatt och sov gott! Hörs mer nästa gång! 


Leave a Reply

