Min nacke är av!

Eller ja, inte bokstavligen! Men den känns total kvaddad idag! 😦

Vet egentligen vad jag har gjort för rörelse som har kvaddat den så totalt.:( Jag kan knappt höja armarna utan att de värker i hela nacken .. När jag hängde tvätten innan var jag sugen på att ge upp halvvägs in i högen pga värken, men gjorde klart och de va nog lite dumt och inte vila emellan, för nu gör det ännu ondare än innan.. 😥

Jag har städat hela dagen för den som inte förstod det 😉 Jag skulle bara plocka lite i vardagsrummet och damma bokhyllan. Men jag känner mig själv så gör jag de så måste jag göra mer och mer och till slut har jag gjort hela lägenheten utan att ha de som mål ^^

Men nu är det mesta klart, lite småplock kvar + bädda om sängen som står kvar på schemat. Sängen ska jag be D om hjälp med sen, men annars så tar jag resten imorn eller på tisdag. Beror helt på vad nacken känner och vill 🙂 Vill ju inte få mer ont än jag redan har.

Snart kommer D hem från jobbet och då blir det popcorn och Rederiet. 🙂 Bästa kombon 😛

Nu ska jag ge katterna burkmat och sen slappa och försöka hjälpa nacken och bli sig själv igen! 🙂

Btw, jag gjorde ju en operation i min vänstra hand 2013 eller om de va 2014, minns iaf att de va i januari ^^ Men jag har haft asont i handen idag! 😦 Gjorde en operation för min karpal tunnel syndrom. Då klipper dom av ett band i handleden så nerverna inte kläms på samma sätt längre. Men idag så har det gjort ont i bandet han klippte av. Det har värkt satan i gatan! Nån som vet om de är normalt? =/

nu ska jag iaf se på tv 🙂 Ha de bäst så hörs vi snart igen! 🙂

Leave a Reply

